Figyelem!
A szokásostól eltérő nyitva tartást ezen a felületen tesszük közzé! **
Mielőtt elindulsz hozzánk érdeklődj! Tel: 06-1-7890319 vagy 06-30-6869248

Vásárlás menete

Kedves Vásrálónk!

Rendelését két féle módon adhatja le.
Telefonon és a Webáruházon keresztül.

Személyes átvételi pont:  Ingyenes! 

Előrendelés leadása mindenképp szükséges! Telefonon vagy webshopon keresztül! 
Ezt követően van mód a személyes átvételre. 
Bankkártyával  történő fizetésre is van lehetőség, kivételt képez ez alól az America Express hitelkártya!
Címünk: Budapest, Szugló utca 76. (FitoMed)

Nyitva tartás:
Hétfő: 9:00 -18:00
Kedd: 9:00 -17:00
Szerda: 9:00 -17:00
Csütörtök: 9:00 -18:00
Péntek: Zárva!
Szombat: Zárva!
Vasárnap: Zárva!

A rendszer virtuális kosárral segíti a vásárlást.
Ebbe a kosárba a valós bevásárlókosárnak megfelelően beteheted a termékeket, vagy meg is gondolhatod magad, és kiveheted belőle a nem tetsző tételeket.
A kosár összértéke folyamatosan látható.

A Webáruházon keresztül leadott rendelés menete:

1. A kiválasztott terméket helyezze a “Kosárba" (a felugró ablak jelzi, hogy a termék a kosárba került) gombra történő kattintással. Ha több darabot szeretne a kosaradba tenni egy adott termékből, módosítsa a felirat előtti számmezőt!

2. Amennyiben a kiválasztott termékekből többet vagy kevesebbet szeretne vásárolni, akkor a "Kosár” oldalon, a "Kosár szerkesztése" gombra kattintson, majd ott módosítsa a mennyiség oszlop mezőit! A kívánt mennyiségek beírása után kattintson a "Frissítés” ikonra!  Ha törölni szeretné az adott tételt, akkor kattintson a „Törlés” ikonra!

3. Amennyiben szeretne más termékeket is a kosaradba helyezni, kattintson a "Vásárlás folytatása” gombra!

4. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek darabszámát, majd kattintson a „Pénztár” gombra. 

5. Eldöntheti, hogy szeretnél-e regisztrálni webáruházunkban. Ha nem, akkor csak a kapcsolattartási és számlázási adatait kell megadnia. Ha regisztrál, akkor jelszót is kérünk az előbbiek mellett. Visszatérő vevőként be is jelentkezhet, itt a korábban megadott adatai felhasználásával – így adatait nem kell újra és újra megadnia, valamint a rendelés státuszát is folyamatosan ellenőrizheti.

6. Szállítási cím megadása: mivel több szállítási címmel is rendelkezhet (pl. otthon, munkahely), ki kell jelölnie, hogy az aktuális kézbesítést melyik címedre kéri. Új címet is itt adhat meg. A szállítási cím megegyezhet a számlacímmel, de attól teljesen eltérő is lehet.

7. Szállítási mód kiválasztása: jelölje be, hogy hogyan szeretné átvenni a terméket. Utánvéttel az DPD Futárszolgálat, előreutalás esetén a Posta végzi a házhozszállítást.

8. Fizetési mód kiválasztása: jelölje be, hogy hogyan szeretné kifizetni a megrendelt termékeket. 

9. Az adatok ellenőrzése után megjegyzést fűzhet a megrendelésedhez. Az "Általános Szerződési Feltételek" megismerése és elfogadása után kattintson a "Rendelés leadása” gombra a megrendelés elküldéséhez! 

10. A megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást küld Önnek a rendszer, ami jelzi hogy rendelését megkaptuk, ám ez nem minősül visszaigazolásnak. 

11. Az Ön rendeléséről a visszaigazolást kollégánk munkanapokon 8-17 óra közt végzi, melyben jelzi a termék várható átvételi időpontját vagy beszerzési idejét is. A beérkezett megrendeléseket esetenként telefonon is visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat az esetleges félreértések elkerülése érdekében.

Fontos, hogy adatait helyesen adja meg, mivel csomagját csak így tudjuk eljuttatni Önhöz.

Amennyiben automatikus visszaigazoló e-mailünk, a rendelés leadást követően nem érkezik meg Önhöz, ellenőrizze, hogy jó e-mail címet adott meg, hogy nem került-e levelünk a levélszemét (spam) mappába, vagy nem telt-e meg a postafiókja. Ha módosítani szeretné a regisztráció folyamán bevitt adataidat, azt a bevitel közben, vagy a webáruházba történő bejelentkezés után megteheti.

Szükség esetén kérjük, keressen meg minket a Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeinken!